Forums GAMERGEN
Un Kit de developpement PSP sur Ebay !
Règles du forum
Si vous remarquez un message susceptible d'aller à l'encontre des recommandations dont une partie ou la totalité du contenu ne devrait pas se trouver là, signalez-le à l'équipe de modérateurs en cliquant sur
.
Si vous remarquez un message susceptible d'aller à l'encontre des recommandations dont une partie ou la totalité du contenu ne devrait pas se trouver là, signalez-le à l'équipe de modérateurs en cliquant sur

je pense que dark ales a déjà tout ce qu'il lui faut. a mon avis
Nan quitte a se cotiser au temps le faire pour pspgen ce serait mieux
.
ou bien c'est réserver au entreprise du jeu vidéo?
je pense que dark ales a déjà tout ce qu'il lui faut. a mon avis
Nan quitte a se cotiser au temps le faire pour pspgen ce serait mieux

-
lemagefou Gamer du Dimanche
- Pays: France
BloodLycan Wrote:mmichel_59 Wrote:10€ chacun pour D_A vous avez fumé ou quoi ? 8O
Je demanderais plutot => "vous fumez quoi ? faites tourner !"![]()
Ceci est un message humoristique, l'usage de produit stupéfiants est nocif pour la santé.

-
Cedraoh Gamer Bronze
Pour ma part je regrette qu'il n'y est pas de graveur umd sinon la bete est à mon avis plus reservée pour les bidouilleurs et programmeurs, que pour le petit playeur que je suis!!
mais pourquoi pas pour celui qui maitrise la chose!!! Peut etre de nouveaux firmwares O.E. ou M33?????
mais pourquoi pas pour celui qui maitrise la chose!!! Peut etre de nouveaux firmwares O.E. ou M33?????

-
yodafils Gamer du Dimanche
- Prénom: yann
dans le genre achat inutile, on fait un grand pas^^ ce truc est totalement inutile pour un développeur de l'underground! à moins que Sony fournisse un SDK avec, dans ce cas faites le tourner pour le bien de l'underground! :p
EDIT : Et en plus c'est même pas un devkit apparemment, donc vraiment aucun intérêt^^
EDIT : Et en plus c'est même pas un devkit apparemment, donc vraiment aucun intérêt^^
Dernière édition par seriouslee le 26 Nov 2007, 18:04, édité 1 fois.
-
peb Gamer Pro
Objet retiré. Voici le mail de justification :
eBay Wrote:We'd like to let you know that eBay has ended an item you were bidding on for breaching of one or more of our policies. As it's important that eBay maintains member privacy, we can't tell you exactly why the listing was removed.
Any offers or bids placed on this auction-style listing are now null and void. If you were the winning bidder, you're no longer obliged to pay for the item:
Item Number - 160183420016
Item Title - Sony DTP-L1500 UMD Test Tester Station + PSP Controller
Here's what you can do if you've already paid for the item:
If you won the item and you've already paid for it, you can choose to reverse the payment or ask the seller for a refund. If you've already received the item you've the option of accepting it or returning it to the seller for a refund.
1) Contact the seller
2) Contact your payment provider
3) Report that the matter hasn't been resolved
- Contact the seller
At this stage, we recommend that you contact the seller and discuss the situation. These situations can often be resolved with a friendly conversation.
Check your email account for the "You Won eBay Item..." email from eBay--it contains the seller's email address. You may also have previous emails from the seller. Unfortunately, we can't give you the seller's contact details.
- Contact your payment provider
If you can't reach the seller, contact the service that you used to send payment. They may be able to reverse the payment.
If you used PayPal, copy this link into a new browser window to find out whether your purchase is protected:
https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/websc ... de#dispute
If you paid by another method, such as bank transfer or credit card, contact your bank or credit card company.
- Report that the matter hasn't been resolved
If you're not able to arrange a refund and you didn't receive the item (or it wasn't as described in the listing), please let us know by clicking "Contact Us" on any eBay Help page and selecting the following contact options:
Buying and Finding > Problems with a seller or purchase > You paid for an item but never received it
We assure you that your eBay record won't be negatively affected by this matter. We've told the seller that this listing has been removed and that you're no longer obliged to complete the purchase.
Finally, as the listing has been removed, no Feedback can be left for the purchase.
We hope that this information helps you decide how to proceed in this situation. If you have any questions please do not hesitate to contact us.
Regards,
eBay Trust & Safety
-
Cedraoh Gamer Bronze
45 messages
• Page 4 sur 4 • 1, 2, 3, 4