[RESOLU] Un nouveau dongle
je viens de visiter le site non officiel du pxstore et je suis tomber sur un dongle qui a du look! , faudrais se renseigner dessus pour voir si elle marche vraiment! c'est ce qui manque a ma eclips3
est t'elle open source ? accepte t'elle les .hex des autre team? et les payload comme hermes? est tel reconnu par windows? a t'elle sont logiciel? quel puce utilise t'elle? (at***)
beaucoup de question
deja le ptit apareil pour débrancher la ps3 SA SERAIT PRATIQUE
P3Go GT Break – Rivals X3 Jailbreak Device

l'image là je sais pas d'opu sa sort

OOOO la boite

moi mon eclips3 était sous bulle , basta pas de boite
est t'elle open source ? accepte t'elle les .hex des autre team? et les payload comme hermes? est tel reconnu par windows? a t'elle sont logiciel? quel puce utilise t'elle? (at***)
beaucoup de question
deja le ptit apareil pour débrancher la ps3 SA SERAIT PRATIQUE
- Code: Select All Code
1. Has all function features of the first generation.
2. Brand new second generation configuration, support upgrade without keys, plug and upgrade.
3. Use SLC NANDFLASH, up to 128MB and compatible with larger firmware.
4. Luxury material, bilateral protecting circuit to support plug-and-play function and protect your lovely device.
5. Includes high-speed CPU, high-speed SDRAM, high-capacity SLCNAND in order to upgrade firmware and extend system life as long as possible.
6. Supports starting games by micro SD in console, includes new extension function upgrading firmware by cheats, a real time saver.
7. Firmware which is designed professionally, attentively and targeted to ensure your PS3 game console starts
It also comes with a switch, for Slim PS3 consoles:
1. Professional module design and is attractive and portable.
2. Uses fireproof, high pressure resistant original material and it is very safe and reliable.
3. Favourable price, easy to use, quick power on or off.
4. Embed high quality power switch, matching P3Go electronic dongle to easily turn on or off and guide console.
P3Go GT Break – Rivals X3 Jailbreak Device

l'image là je sais pas d'opu sa sort

OOOO la boite

moi mon eclips3 était sous bulle , basta pas de boite
"The hunger, I can't control it, I don't want to."
"Ce désir, je ne peux le contrôler, je ne le veux pas"

"Ce désir, je ne peux le contrôler, je ne le veux pas"

-
sylar57_1 Gamer Pro
- Pays: France